I am srry I have not posted for a long time!! ♥

Hej alla läsare/bloggare jag har glömmt och skrivit dom två sista dagarna för jag har inte haft ork så nu tänte jag skriva lite......Idag så hade öm prov (noot good)..men men det ska bli bra ska ni få se..ska ta kort den dagen jag blir godkännd..mohahah <3 

Aa idag så var det vanlig dag i skolan (tråkigt och långsamt)och sen så kommer min min syster,s
kompis till mig och säger att min syrra har ramlat och slagit i huvudet och at hon har fått hjärskakning och jag blev jätte rädd och sprang till henne och trösta henne det var en liten olycks dag kan man säga :/ 

Efter skolan så fixade jag en biljett till mig till (KÄLLTORP)...det kommer bli roligt 
tycker jag.....längtar redan det är den 10 februari <3
Efter vi hade slutat skolan så gick jag och min kompis emma och kolla lite i jackoberg centrum och kolla lite på smycken och fikade och lite sånt :* En liten tjej timme kan man (säga) <33 :* mm det var typ det<33

Nu ska jag lägga upp lite bilder på mode och sånt ni får se......men jag skulle gärna att 
nån ska skulle vilja hjälpa mig att hitta något länk om nån mode affär som jag kan titta i elr 
lägga på bloggen så hör gjärna av er på bloggen<3 P.S hör av er i kommentarfälten tack!! :)


Kommentarer
Postat av: Jonte

Ouff due en riktig snygging är du modell elr???

2012-05-03 @ 12:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0