Måndagen ! :P

                                                                    Hej!
Idag är det måndag första dagen i vecka och skola som vanligt (TRÅKIGT)....!! idag så har det vart lite tråkigt för en kompis i våran klass (HANNA) har slutat idag så vi är bara 5 kvar i musik-klassen :/ aja idag så gick jag hem till emma jätte (roligt) vi va med felle-ELLINOR världen roligaste tjej och snällaste´<33 Jag emma och elle va en stund vid björkeby och hade jätte roligt :D Aa och juste jag bakade hemma hos emma (CITRONKAKA-TIGERKAKA) men jag han aldrig smaka för pappa kom i sista sekunden och hämta mig precis när vi satt in den i ungnen (TYPISKT):P..och nu är man hemma och ska lägga sig..känns lité skönt att var hemma för man har vart borta i helgen hos undärbara farmor <3 aja det var det jag hade och säga skriver mer i morn <333 HEJ DÅ :* :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0