My Day <33 ;D

Hallu! Hej alla läsare/bloggare ni undrar lite vad jag har gjort i dag <33 asså idag vaknade jag vid sex sen efter tio-min så så somna jag om igen och vakna kvart i sju ,hehehe :P sen så har jag vart i skolan vi hade spnaska och lite allt möjligt.....har vart jätte trött idag så det har vart jobbigt att jobba men det går endå :** sen efter vi sluta så tänkte jag YEEEESS äntligen har vi slutat men då har dom ändrat schemmat så vi hade musik direkt efter...typiskt :// <33 efter så har jag vart med min kompis emma och vi åkte buss hem till henne och när vi kom hem så bakade vi scones och gjorde en egen smet CHOKLAD SMET..MUMS :DD jaa sen har vi umgås och sånt sen så åkte jag hem vid sju och chilla lite och sånt<33 :)aa det var typ det hehe ska lägga upp en bild på hur emma ser utt Hej då sötizzar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0