DAGENS INLÄGG OCH FOTO

<3Hej alla läsare <3 som ni vet har jag inte bloggat på flera veckor för jag inte haft tid men nu när jag sitter här för mig själv och inte har nåt att göra så tänkte jag skriva lite <3333333 Jag kan börja med att jag har sovit till 12:00 idag så jag fick en sovmorgon :P Jag min mamma och mina syskon och min mammas kompis gickk ner till stan för att kolla på loppis från andra länder så det var nice :) jag åt världens godaste våffla det var ngn belgisk våffla med nutella och ditt va skit gott hähä <33 jag har också köpt en ny tjock tröja som jag tänkte ta kort på och lägga upp <3 Just nu så  sitter jag här hemma och softar med lite chill musik och jag palla inte skriva nån mer men jag skriver lite senare men HEJ DÅ så länge ❤❤❤

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fin blogg du har <333 och due jätte fiin också!! :) kan inte du ha fråhgestund för det hade vart roligt och ställa lite fråger om dig pöss <3

2012-05-03 @ 12:26:32
Postat av: EMILIO

Vilka saftiga lår du har!

2012-05-03 @ 12:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0